torsdag 10. juni 2010

Nytt helsett ferdig

En liten stund siden sist innlegg nå. Siden da har jeg fått meg jobb, så da har jeg ikke like mye tid daglig på å sy. Så nå blir det i helger og på kvelder. Og er det fint vær i helgene, så blir golf prioritert. Men kun 1 dag da, så fortsatt mye tid til å sy før og etter golfen. :)

Siste jeg har sydd nå er en litt stor skopose/altmulig pose. Den er bestilling fra min kusine til ei venninne av henne som fyller år imorra. Ho bestilte da Toalettmappen, stæsjpungen, sminkepung og Skopose i samme farger. Så da måtte jeg sette igang å lage skoposen.

På skoposen skulle det også være applikasjon på. Så da fikk jeg brukt mine fantastiske fine shablonger. Er vel ingen hemmelighet hva personen som er den heldige mottaker heter...
Skoposen er ganske så stor, så får mange par oppi, eller man kan bruke det til andre ting, hårføner f.eks...
Håper ho liker det :)

4 kommentarer:

  1. Hey, er det til meg??:)Hehe! Flink du er Jane!:)

    SvarSlett
  2. Hehe ja Trine, bare bestille det :) hehe Var til ei venninna av kusina mi som fylte 40 :)

    SvarSlett